تبلیغات و برندینگ

تبلیغات و برندینگ
میلیاردها دلار سالانه خرج تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی می شود و این مسئله صحتی بر ادعای ارزش ظاهری برندینگ است.
تبلیغات و برندینگ چگونه انجام می شود؟
برندینگ، یک جنبه ظاهری و ذهنی نیز دارند،لحن، نگرش و شخصیت یک برند، کلید خلق چیزی هستند که مردم می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.
اگر مصرف کنندگان از یک برند، احساسات منفی برداشت کنند، به خیلی بیش از یک کمپین تبلیغاتی احتیاج پیدا خواهید کرد.
یک برند قدرتمند و منسجم، وفاداری مصرف کنندگان، سطح فروش و ارزش افزوده محصولات را افزایش می دهد. مصرف کنندگان بر مبنای تعهد خلق شده از سوی خود برند، به سوی محصولاتش کشانده میشوند.
نقش رسانه های اجتماعی در برندینگ:
رسانه های اجتماعی اهمیت خاصی را در زمینه ارتباطات با مشتریان ایجاد کرده اند.
رسانه هایی مانند اینستاگرام،فیسبوک ، یوتیوب و … پر مخاطب ترین رسانه های امروزی هستند.
به عنوان مثال فیسبوک با بیش از 2.2 میلیارد کاربر فعال،نشان دهنده این است که تبلیغات در آن مساوی با دیده شدن تبلیغ در معیاری بزرگ هست.
تبلیغات ، آمیختهای است از صنعت و هنر، نیز وسیلهای برای اطلاع رسانی صحیح و یا غلط، تبلیغات ، صنعت و دانشی است گسترده که از علوم دیگر در آن بسیار یافت میشود؛ به عبارتی دیگر، تبلیغات ، مجموعهای از دانش های متفاوت است که توسط آن میتوان اطلاعاتی را به جامعه القاء کرد.
برند یعنی یک نام، عبارت، نشانه یا علامت یا ترکیبی از اینها که با هدف متمایز کردن یک کالا یا خدمت از سایر کالاها و خدمات یک فروشنده یا برای ایجاد تمایز میان کالا و خدمت یک فروشنده با کالا و خدمات سایر فروشندگان به کار گرفته شود.