در دنیایی که روز به روز شاهد پیشی گرفتن به سوی تکنولوژی هستیم نباید از مزایای فروشگاه آنلاین چشم پوشی کنیم.یکی از متداولترین راههایی کسب وکار فروش آنلاین است.
به خصوص برای مشاغل کوچک بهتر است به فروش انلاین رویی بیااورند.
چشم انداز خرده فروشی بیش از 20 سال است که در یک وضعیت مداوم در نوسان بوده است.
از تهدید فروشگاههای زنجیرهای بزرگ تا پیشرفتهای اخیر در فناوری تلفن همراه و ظهور سایتهای تجارت الکترونیک، خرده فروشان مجبور
بوده اند در پاسخ به انواع گرایشها و نوآوری ها به منظور جلب توجه مصرف کننده سازگار شوند.
در حالی که نمی دانیم جهان پس از کووید چگونه خواهد بود و چه حسی خواهد داشت، تنوع بخشیدن به کسب و کار شما
اکنون یک حرکت هوشمندانه است. داشتن بیش از یک راه برای دستیابی به مشتریان و کسب درآمد احتمالاً برای سال های
آینده برای شما مفید خواهد بود.
اگر شما صاحب یک تجارت آجر و ملات هستید و مطمئن نیستید که آنلاین شوید یا خیر، در اینجا 7 دلیل وجود دارد که چرا
باید و چگونه می توانید فروشگاه آنلاین خود را از فردا راه اندازی کنید.

مزایای فزوشگاه آنلاین
1 .گسترش مقرون به صرفه
بر خلاف توسعه سنتی آجر و ملات، راه اندازی یک فروشگاه آنلاین بسیار مقرون به صرفه است. اجاره اضافی، حقوق
کارمندان یا نوسازی را فراموش کنید. گسترش به دنیای دیجیتال تجارت مستلزم حداقل هزینه های سربار است.
2 .افزایش آگاهی از برند
فقط به این دلیل که شما یک کسب و کار کوچک یا متوسط را اداره می کنید به این معنی نیست که نمی توانید یک پایگاه
مشتری بزرگ به دست آورید.
آنلاین کردن کسب و کار خرده فروشی خود نه تنها به شما این امکان را می دهد که مرزهای
بین کسب و کار خود و خریداران بین المللی را از بین ببرید، بلکه می تواند به مردم محلی کمک کند هم به فروشگاه آنلاین
یا هم به فروشگاه آنلاین شما هدایت شوند.
اجرای یک استراتژی بهینه سازی قوی برای موتورهای جستجو برای رساندن وب سایت تجارت الکترونیک شما به بالای
صفحات نتایج موتورهای جستجو و در رادارهای خریداران کلیدی است. با انتخاب یک راه حل تجارت الکترونیک که قابلیت
های بهینه سازی سئو را ارائه می دهد، می توانید آگاهی، قابلیت جستجوی سایت خود و همچنین فروش در فروشگاه و
آنلاین را به طرز چشمگیری افزایش دهید.
3 .افزایش دسترسی به مشتریان
با تکمیل فروشگاه آجر و ملات خود با یک وب سایت تجارت الکترونیک، تجارت خود را به روی جهان باز می کنید. دیگر
محدود به یک مکان فیزیکی یا کانال فروش نیستید، شما توانایی ملاقات با مشتریان جدید و فعلی را در هر کجا که اتفاق
میافتد، به دست میآورید، چه در فروشگاه شما، چه در موبایل، دسکتاپ یا لپتاپ.
4 .یکی از مهمترین مزایای فروشگاه آنلاین فروش شبانه روزی

فروش شبانه روزی
در 20 سال گذشته، صنعت خرده فروشی به یک تجارت بیست و چهار ساعت در هفته {7/24} تبدیل شده است.
تکیه صرفا به یک فروشگاه آجر ملات به این معنی است که در هنگام خواب فرصت فروش را از دست می دهید.
با یک سایت تجارت الکترونیک، خود را از محدودیت های ساعات کار استاندارد رها می کنید و بهترین قسمت این است
که نیازی به حضور همیشه یا استخدام کارکنان اضافی ندارید. با داشتن پلت فرم تجارت الکترونیک مناسب و محتوا و
استراتژی فروش قوی، محصولات شما می توانند تا حد زیادی خود را بفروشند.
5 .ارزش نام تجاری افزوده شده است
آیا با عبارت «محتوا پادشاه است» آشنا هستید؟ با افزودن توضیحات دقیق و سئو پسند محصول، نظرات مشتریان، یک
وبلاگ مداوم و سایر محتوای مفید و سرگرم کننده مانند ویدیوها، نه تنها اعتبار برند را ایجاد می کنید، بلکه اعتماد ایجاد
می کنید. هرچه مشتریان بیشتر به شما اعتماد کنند، احتمال خرید از شما و تبدیل شدن به مشتریان وفادار بیشتر خواهد
بود.
6 .افزایش تعامل با مشتری
جای تعجب نیست که حضور آنلاین نقاط تماس مصرف کننده بیشتری برای کسب و کار شما ایجاد می کند. هرچه تعداد
بیشتری از این نقاط تماس ایجاد کنید، تعامل با پایگاه مشتریان خود آسان تر خواهد بود و در آینده آنها را به فروشگاه یا
وب سایت خود بازگردانید.
راه حل های POS و تجارت الکترونیک که به شما امکان میدهند دادههای مشتری مانند اطلاعات تماس، تولدها و
اولویتهای برند را در پلتفرمهای فروش جمعآوری و به اشتراک بگذارید، به شما این امکان را میدهند که پیامهای خود را
متناسب با بخشهای مختلف خریدارانی که با نام تجاری شما در تماس هستند، تنظیم کنید.
با این داده های مشتری که در اختیار دارید، میتوانید از ویژگی های تجارت الکترونیک مانند یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی، چت زنده، پیشنهادات محصول و کمپین های ایمیل خودکار برای تعامل بیشتر مشتریان با محتوای مرتبط استفاده کنید که احتمالاً باعث ایجاد
تبدیل میشود.
7 .افزایش رضایت مشتری
در پایان روز، خریداران گزینه هایی می خواهند. در صورتی که بخواهید رضایت مشتری را افزایش دهید و وفاداری قوی به
برند داشته باشید، ارائه انتخاب به مشتریان در مورد زمان و مکان تعامل آنها با محصولات شما و نحوه کنار گذاشتن آنها با
آنها کلیدی است.
با در دسترس قرار دادن محصولات و خدمات به صورت حضوری و آنلاین با حفظ هویت برند ثابت، و با ارائه گزینه هایی
در مورد پرداخت، حمل و نقل و تحویل، مصرف کنندگان می توانند با شرایط خود با شما خرید کنند. چه کسی آن را نمی
خواهد؟