مشاوره تبلیغات رایگان از آژانس تبلیغات سورنو
عملا ً هر شرکت بزرگ در هر نقطه از جهان ۲٪ تا ۱۶٪ از فروش خود را صرف تبلیغات می کند.
تبلیغات ستون فقرات ارتباطات کسب و کار است.
مهم این است که صاحبان کسب و کار اصول اولیه نوشتن یک آگهی خوب را درک کنند.
همه کسب و کارها به ترفيع احتياج دارن من هزاران و میلیون ها دلار را دیده ام که در تبلیغات بد بی اثر، فقیر یا آشکار هدر رفته اند-و می خواهم آن درد را برای شما نجات بدهم.
اصول اصلی چگونگی تولید یک تبلیغ مناسب اعمال می شود عملا هر چیزی که شما ممکن است بخواهید به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده کنید.

تبلیغات
تبلیغات
شامل می شود به گرینه های زیر، اما محدود به موارد زیر نیست:
- بروشور
- ایمیل
- ایمیل ها و راهنماها
- مجله و روزنامه
- تبلیغات آنلاین (نمایش، و غیره)
- کارت پستال
- وب سایت ها ، تبلیغات آنلاین
- و بیشتر.
استفاده از تیتر قدرتمند: گرفتن توجه
مردم به سرعت همه چیز را اسکن می کنند. آنها هر روز با تبلیغات زیادی در تماس هستند که احتمالا نمی توانند هر کدام را بخوانند. به همین دلیل است که شما باید مطمئن شوید که تبلیغات خود قوی است و توجه خود را ب خود جلب میکند
شما این کار را با تیتر موثر و قوی انجام می دهید.
همچنین ایده خوبی است که استراتژی تبلیغاتی شما پویا و خاص باشد تا به مخاطبان هدف خود برسد، بنابراین می توانید تغییراتی را بر اساس بازخورد ایجاد کنید تا بهترین نتایج را به دست بیاید.
صحبت در مورد مزایا
توضیح ویژگی های محصولات یا خدمات شما مهم است، اما توضیح مزایای برای مشتری واقعا چیزی است که همه چیز در مورد آن است. پس از همه اینها، مردم بیشتر از کاری که شما انجام می دهید به آنچه از خدمات شما دریافت می کنند علاقه مند هستند.
اخبار خود را بگویید
دیکشنری وبستر می گوید که یک «آگهی دهنده» «تبلیغی است که از قالب سرمقاله تقلید می کند.» به عبارت دیگر، آگهی است که شبیه یک مقاله خبری است!
در اینجا به همین دلیل است که این مهم است.
مردم هفت برابر بیشتر از یک آگهی، یک مقاله خبری می خوانند.ایجاد یک آگهی موثر است که جلب توجه و فراهم می کند.این نوع تبلیغات خوانندگان را تشویق می کند که به شرکت شما علاقه مند شوند زیرا اطلاعات بیشتری را در بر می گیرد.
به عنوان مثال، آگهی می تواند توصیه ها، راهنمایی ها و اطلاعات زیادی را در اختیار آنها قرار دهد و چگونه شرکت و محصولات شما می توانند به آنها کمک کنند.
استفاده از گرافیک هیجان انگیز
متن ساده بر روی یک پس زمینه ساده می تواند خسته کننده باشد. مردم همیشه نمی خواهند هر آنچه را که در یک آگهی یا مقاله نوشته شده است بخوانند.
بازاریابی محتوا
که در آن شما ایجاد محتوای مفید برای آموزش و یا سرگرم کردن مشتریان بالقوه خود را از طریق رسانه هایی مانند وبلاگ ها، پادکست ها و یا فیلم ها. بازاریابی محتوا دانش شما را در مورد یک موضوع نشان می دهد و به مشتریان دلیلی برای بازگشت به صفحه یا پروفایل شما به طور منظم می دهد.
تاکتیک تبلیغاتی چیه؟
تاکتیک های تبلیغاتی اقدامات استراتژیکی هستند که یک محصول یا سرویس را ترویج می کنند. تاکتیک های تبلیغاتی اغلب ایده های سطح بالا هستند که توسط متخصصان بازاریابی و تبلیغات برای رسیدن به اهداف خاص طراحی، اجرا و تنظیم می شوند. این اهداف ممکن است شامل موارد زیر باشد:
افزایش درآمد
گسترش پایه مشتری
هدف قرار دادن مخاطبان خاص
اطلاع رسانی به مشتریان از محصولات یا خدمات جدید
ترویج آگاهی از نام تجاری
تشویق وفاداری به نام تجاری
چرا تاکتیک های تبلیغاتی مهم هستند؟
دلایل متعددی وجود دارد که تاکتیک های تبلیغاتی برای موفقیت تلاش های بازاریابی و فروش مهم هستند. این روش ها می توانند به برندها و کسب و کارها کمک کنند:
جذب مشتری
سازمان ها اغلب از تاکتیک های تبلیغاتی برای هدف قرار دادن مخاطبان جدید و خاص استفاده می کنند. این تاکتیک ها این پتانسیل را دارند که در جذب مشتریان جدید بسیار موثر باشند و ممکن است منجر به افزایش پایه و درآمد مشتری شوند.
سازمان ها همچنین ممکن است از تاکتیک های تبلیغاتی برای هدف قرار دادن مخاطبان موجود برای حفظ روابط با ارزش بالا و افزایش وفاداری برند و حفظ مشتری استفاده کنند.
جلب سرمایه گذاران
سرمایه گذاران اغلب علاقه مند به همکاری با برندها و کسب و کارهایی هستند که سابقه اثبات شده ای از موفقیت و سودآوری دارند. تاکتیک های تبلیغاتی ممکن است با افزایش درآمد، ایجاد اعتبار و ارتقای آگاهی برند، به بهبود درک یک سازمان در میان سرمایه گذاران کمک کند. این امر ممکن است منجر به فرصت هایی برای تأمین منابع مالی مهم شود.