یکی از مهمترین نکات مزیت داشتن وب سایت ارتباط سریع است. داشتن یک وب سایت در دنیای آنلاین همیشه در حال توسعه امروزه یک امر ضروری است .
به ویژه برای مشاغل کوچک که محصولات و خدمات می فروشند. مزیت داشتن وب سایت
اگر قصد دارید مشتریان زیادی داشته باشید، به حضور آنلاین نیاز دارید تا با کلیک یک دکمه به مشتریان خود اطلاعات
بدهید. اگر این کار را نکنید؛ شما بدون داشتن یک پلتفرم در دسترس به عنوان ستون فقرات برند خود، در کمترین زمان
ممکن از بین خواهید رفت.

مزیت داشتن وب سایت
1 .وب سایت اعتبار ایجاد می کند
فقط با آنلاین بودن، کسب و کار کوچک شما اعتبار کسب می کند. در مورد زمانی که به دنبال یک مورد خاص هستید فکر
کنید. شما یک جستجوی سریع در گوگل دارید و وب سایتی را پیدا می کنید که رقابتی باشد و نظرات عالی داشته باشد.
همانطور که گفته شد، شما باید مطمئن شوید که به روز بمانید، حرفه ای به نظر برسید و در موتورهای جستجو ظاهر
شوید، در غیر این صورت این وضعیت را در کوتاه مدت از دست خواهید داد. مزیت داشتن وب سایت
2 .راه اندازی وب سایت ساده است
بسیاری از صاحبان کسب وکارهای کوچک ساعتها تلاش میکنند تا سایت تازه کار خود را بسازند، زیرا نمیخواهند پول نقد
خود را هدر دهند. ساخت و نگهداری یک وب سایت با یک سازنده وب سایت آنلاین آسان تر از همیشه است، شما می توانید
یک شبکه ماهر و سریع در چند ساعت راه اندازی کنید.
لازم نیست به کسی تکیه کنید تا آن را برای شما به روز کند. شما می توانید در هر زمان از پایگاه داده متخصص آنها استفاده
کنید تا سایت خود را دست نخورده نگه دارید.
3 .کاهش هزینه ها مزیت داشتن وب سایت
داشتن یک تجارت آنلاین می تواند هزینه کارکنان، اجاره مغازه، مالیات و قبوض آب و برق را کاهش دهد. شما می توانید
با مصرف کننده ارتباط برقرار کرده و تحویل را با کسری از قیمت ترتیب دهید. از سوی دیگر، اگر یک شرکت بزرگتر
مستقیماً هستید و یک انجمن داخلی دارید، می توانید با کارکنان خود تعامل داشته باشید و نیازی به جلسات بی پایان و قبوض
سفرهای بزرگ را از بین ببرید.
4 .خدمات مشتری را بهبود می بخشد
این یک واقعیت شناخته شده است که حضور در وب به شما کمک می کند خدمات مشتری خود را بهبود ببخشید. اگر
صاحب فروشگاه هستید و کارکنانی دارید، نمیتوانید 24 ساعته و هفت روز هفته بر آنها نظارت کنید تا نحوه تعامل آنها
با مشتریان را مشاهده کنید. اما در دنیای آنلاین هیچ چیز مخفی نمی ماند.
می توانید کار کارکنان خود را زیر نظر داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما یک پاسخ سریع و مفید
دریافت می کنند.
5 .کسب و کار شما را همیشه در دسترس قرار می دهد
یک وب سایت به صورت 24 ساعته در 365 روز سال در دسترس شما و مشتریانتان است. اگر ساعت 1 بامداد بیدار هستند
و به خرید چیزی از شما فکر می کنند، می توانند روی سایت شما کلیک کنند و این کار را فورا انجام دهند – یک موقعیت
برد-برد برای همه.
داشتن حضور آنلاین همچنین به آنها امکان بررسی محصولات و خدمات شما را در زمانی که فروشگاه یا دفتر شما بسته
است، می دهد.
6 .بازارهای بزرگتر را هدف قرار می دهد
چه محصولات یا خدماتی را ارائه دهید، یک وب سایت آنلاین مکان جایگزینی برای فروش آنها است. فقط با حضور در وب
می توانید به مشتریانی که در شهر یا کشور دیگری هستند دسترسی پیدا کنید.
با سبک زندگی پرمشغله خود به مرور آنلاین برمی گردیم – روزهایی که ساعت ها در فروشگاه های فیزیکی برای بررسی
محصولات صرف می شود، گذشته است. یک وب سایت می تواند محصولات شما را 100 برابر سریعتر از یک ویترین
فروشگاهی تبلیغ کند.

(مزیت داشتن وب سایت)
7 .رسانه ای برای نمایش کار شما
مهم نیست که در چه نوع صنعتی هستید؛ یک وب سایت راهی عالی برای نمایش کار شماست. شما می توانید این کار را از
طریق یک نمونه کار آنلاین ، گالری تصاویر و نظرات مشتریان انجام دهید. مزیت داشتن وب سایت
می توانید نشان دهید که چرا کسب و کار شما منحصر به فرد است و در مورد کار خود بازخورد ارائه دهید. به عنوان مثال
eBay را در نظر بگیرید – اکثر خریداران پس از خواندن توصیفات اخیر، نظر خود را بر اساس فروشنده قرار می دهند.
8. صرفه جویی در زمان
این یک صرفه جویی در زمان عالی برای مشتری و خودتان است – شما مجبور نیستید محصولات را به انبار خود و از آن به
فروشگاه ببرید و مشتری برای خرید دلخواه خود نیازی به گشتن بی هدف از میان قفسه ها یا قفسه ها ندارد.
طبق گزارش اخیر سفر خریدار ، «مطالعات نشان میدهد که وقتی مصرفکننده ایدهای در مورد نیاز یا میخواهد داشته
باشد، شروع به تحقیق میکند و ۷۲ درصد از آنها برای یافتن مطالب آموزشی، نظرات و توصیهها آنلاین میشوند» .
9 .به شما امکان می دهد در حال حاضر بمانید
حضور در وب یک پلت فرم عالی برای کمک به شما در به روز ماندن است. می توانید اطلاعات خود را به روز کنید و موارد را
با کلیک یک دکمه اضافه یا حذف کنید (سریعتر از آنچه در زندگی واقعی می توانید انجام دهید). خواه اخبار فوری باشد یا
آخرین روند، اگر سریع باشید، می توانید رقیب خود را شکست دهید و اول آن را منتشر کنید.
10 .به شما کمک می کند تا رقبا را شکست دهید
به دنبال مزیت قبلی، یک سایت با بازاریابی خوب می تواند به شما کمک کند تا بتوانید سهم بازار را به قیمت رقبای خود به
دست آورید. برای انجام این کار، به یک وب سایت عالی نیاز دارید که تجربه منحصر به فردی را به کاربران ارائه دهد.
11 .به شما یک حضور آنلاین می دهد
مطالعهای که در سال ۲۰۱۵ توسط Verisign انجام شد، گزارش داد که «۸۴ درصد مصرفکنندگان معتقدند که
کسب وکارهای کوچک دارای وب سایت معتبرتر از آنهایی هستند که حضور آنلاین ندارند. همچنین به این نتیجه رسید که
65 درصد از مصرف کنندگان ایمیل های برند شرکت را معتبرتر از یک حساب ایمیل عمومی مانند ،Gmail Outlook. com،
AOL یا mail Yahoo میدانند. در دنیای فنی امروز، شما باید یک برند دیجیتال قوی داشته باشید – و همچنین یک
سایت. برای ارتباط با کاربران خود در پلتفرم دیگری به پروفایل های رسانه های اجتماعی نیاز دارید.
12 .تعامل با مشتریان خود
یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود کسب و کار خود را به صورت آنلاین منتقل کنید این است که می توانید هر زمان و از
هر کجا با مشتریان خود تعامل داشته باشید. این می تواند از طریق به روز رسانی اخبار، چت زنده، مکالمات ایمیل یا نظرات
در صفحه شما باشد. شما در هر لحظه آماده ارائه مشاوره تخصصی و اثبات اعتبار خود خواهید بود.
13 .شما می توانید کسب و کار بازگشتی ایجاد کنید
هر کسی می تواند به راحتی کارت ویزیت یک لوله کش را گم کند یا نامی را که همسایه خود توصیه کرده است فراموش
کند. با این حال، اگر شما یک وب سایت دارید، آنها به راحتی می توانند شما را در موارد دلخواه خود ذخیره کنند و هر زمان که به اطلاعات یا خدمات شما نیاز داشتند به سایت شما بازگردند.
14 .یک کانال بازاریابی عالی
به سادگی با داشتن یک وب سایت، می توانید خدمات خود را بازاریابی کنید و به هزاران نفر دسترسی پیدا کنید. با به روز
ماندن از آخرین روندهای بازاریابی دیجیتال ، میتوانید صفحه خود را تقویت کنید و از نتایج موتور جستجو صعود کنید.و از مزیت داشتن وب سایت نهایت استفاده را ببرید.
گاردین اظهار داشت: «این یک میدان شلوغ و بسیار رقابتی است، با شرکتهای کوچکی که برای جلب توجه مشتریان
احتمالی مبارزه میکنند. اگر میخواهید کسبوکارتان بالاتر از وزن خود باشد، با خطر بیان موارد بدیهی، یک وبسایت باکیفیت ضروری است.»
15 .ایجاد خوانندگان
انتشار اخبار، محتوا و اطلاعات محصولات و خدمات جدید به شما در جذب مخاطبان مشتاق کمک می کند. از طریق ایمیل
مارکتینگ ، میتوانید با مشتریان خود تماس بگیرید و به آنها تخفیفها و دسترسی انحصاری ارائه دهید که مصرف کنندگان
جدید از آن برخوردار نیستند.