روش های مختلف تبلیغات


روش های مختلف تبلیغات

تعریف تبلیغات

تبلیغات شامل استفاده از یک پیام یا محتوای حمایت شده، غیر شخصی برای ترویج یا فروش هر محصول یا سرویس یا برای درگیر کردن مشتری است.

 

“قدرتمندترین عنصر در تبلیغات حقیقت است.”

 

روش های مختلف تبلیغات

روش های مختلف تبلیغات

 

تاکتیک های عمده رسانه ای مورد استفاده در روش های مختلف تبلیغات

مدرن برای رسیدن به مصرف کنندگان

تبلیغات به شکل بسیار پیچیده ای از ارتباطات تکامل یافته است، با به معنای واقعی کلمه هزاران راه مختلف برای یک کسب و کار برای دریافت یک پیام به مصرف کننده است. تبلیغ کنندگان امروزی آرایه وسیعی از انتخاب ها را در اختیار دارند.

تبلیغات آنلاین (ملقب به دیجیتال) در روش های مختلف تبلیغات

اگر شما یک تبلیغ از طریق اینترنت ببینید، سپس آن به عنوان تبلیغات آنلاین طبقه بندی شده است. یکی دیگر از خیابان های تبلیغات آنلاین تبلیغات بومی است که تنوع دیجیتالی آگهی های چاپ قدیمی و محتوای حمایت شده است. استراتژی های بازاریابی دیجیتال از جمله قرار دادن تبلیغات در وب سایت های محبوب و سایت های رسانه های اجتماعی وجود دارد.

تبلیغات گوگل در روش های مختلف تبلیغات

تبلیغات گوگل به شرکت ها اجازه می دهد تا در مورد قرار دادن یک آگهی در صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل پیشنهاد دهند. استفاده از کلمات کلیدی یا عبارات جستجوی رایج، جستجوهای مربوط به کسب و کار و محصولات و خدمات آنها در نتایج جستجو ظاهر می شوند.

 گوگل از طریق الگوریتم هایش، آگهی را با وب سایت های مختلف با محتوای مرتبط یا پارامترهای جستجو مطابقت خواهد داد. در نتیجه شرکت ها می توانند از طریق قرار دادن تبلیغات گوگل به مخاطبان بزرگتری برسند. گوگل تبلیغات را در وب سایت های دیگر برای تولید کلیک و ترافیک وب سایت قرار می دهد.

تبلیغات لینکداین در روش های مختلف تبلیغات

شرکت ها می توانند یک صفحه کسب و کار ایجاد کنند و محتوا، ویدئوها، محصولات ارائه شده را در صفحه خود به عنوان راهی برای رسیدن به میلیون ها کاربر لینکداین کنند. یک صفحه LinkedIn می تواند گسترش وب سایت یک شرکت و رانندگی ترافیک به سایت از طریق لینک در محتوا باشد. همچنین کارکنان این شرکت می توانند صفحات لینکداین را با محتوای مشابهی که حاوی لینک هایی به وب سایت و ارائه محصول شرکت است، تأسیس کنند.

شرکت ها همچنین می توانند تبلیغات را بر روی LinkedIn قرار دهند که می تواند هدف صفات خاص یا جمعیت شناسی کاربران لینکداین قرار گیرد. به عنوان مثال، اگر یک کسب و کار می خواست برای افرادی که در زمینه حسابداری کار می کردند تبلیغ کند، می توان آگهی ای قرار داد که تنها کاربران LinkedIn را هدف قرار می دهد که در صنعت حسابداری کار می کنند یا مدرک حسابداری دارند.

دیگر سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر برنامه های مشابهی مانند سایت های مشخص شده از گوگل و لینکداین ارائه می دهند. با تبلیغات دیجیتال، تحقیق و هدف قرار دادن مخاطبان خاصی که به احتمال زیاد محصول یا سرویس یک شرکت را قبل از قرار دادن آگهی خریداری خواهند کرد، مهم است.

تبلیغات از طریق دستگاه های تلفن همراه در روش های مختلف تبلیغات

یک نیروی مسلط در تبلیغات دیجیتال از طریق دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های همراه، آی پد، کیندلز، و دیگر دستگاه های الکترونیکی قابل حمل با اتصال به اینترنت است. روندهای فعلی در تبلیغات تلفن همراه شامل استفاده عمده از رسانه های اجتماعی مانند توییتر، اینستاگرام، اسنپ چت، لینکداین، و فیس بوک است. تبلیغات موبایل مشابه تبلیغات آنلاین است و به طور فزاینده ای به عنوان روشی برای رسیدن به مشتریان جدید اهمیت پیدا می کند.

روش های مختلف تبلیغات

روش های مختلف تبلیغات

تبلیغات چاپی

اگر یک چیز وجود داشته باشد که در مورد تبلیغات قطعی باشد، این است که متفاوت بودن خوب است.

چاپ را می توان به سه زیردسته تقسیم کرد:

  1. تبلیغات دوره ای :اگر در یک مجله، یک روزنامه یا هر چیز دیگری باشد که در فواصل منظم بیرون می آید، آنوقت تبلیغات دوره ای (ملقب به آگهی چاپی) است.

 

2.بروشورها، اعلامیه ها، اعلامیه ها، راهنماها، و تبلیغات نقطه فروش :اگرچه برخی از این رسانه ها را می توان در صفحات روزنامه ها و مجلات قرار داد، اما با آنها به عنوان یک نهاد جداگانه برخورد می شود، معمولاً به این دلیل که شانس کمتری برای دیده شدن دارند.

 

تبلیغات ایمیل مستقیم:

این به سادگی به این معنی است که قطعات چاپ شده خود را به طور مستقیم به مصرف کننده برسانیم

 

پخش تبلیغات

یک شکل انبوه بازار ارتباطات از جمله تلویزیون و رادیو، تبلیغات پخش شده، تا همین اواخر، غالب ترین راه برای رسیدن به تعداد زیادی از مصرف کنندگان بوده است.

 

تبلیغات در فضای باز

همچنین به عنوان تبلیغات خارج از خانه (OOH) شناخته می شود، این یک اصطلاح گسترده است که توصیف هر نوع تبلیغات است که به مصرف کنندگان می رسد زمانی که آنها دور از خانه هستند به بیلبوردها، پوسترهای ایستگاه اتوبوس، پوسترهای پرواز نگاه می کنند.

 

تبلیغات قرار دادن محصول

قرار دادن محصول یا کالاها و خدمات مارک دار در چارچوب یک نمایش یا فیلم است، نه به عنوان یک تبلیغ صریح. اگر تا به حال فیلم دیده اید و تعجب کرده اید که «وای، مطمئناً در این صحنه فوردهای زیادی رانندگی می کنند» یا «آیا همه در این برنامه تلویزیونی پپسی می نوشند؟» آنوقت متوجه قرار دادن محصول می شوید. این راهی است که این فیلم ها و نمایش ها بودجه دریافت می کنند، و راه بسیار خوبی برای تبلیغ کنندگان برای رسیدن به یک جمعیت شناسی هدفمند است.

 

روش های مختلف تبلیغات


    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.